Jag hinner inte med!

Det händer så mycket grejer hela tiden så jag hinner knappt med att duscha känns det som. Det har varit så mycket på sista tiden med bil, hus, jobb, barn och hund så det känns som att jag aldrig kommer ikapp. Nu äntligen har jag börjat landa och vi har klarat av alla helger som var bokade upp över öronen. Nu ska vi sova hemma i helgen vilket inte hänt på flera veckor. Våren är här och vi har en hel del att ta tag i i trädgården och en del påbörjade projekt inne som måste avslutas, allt tar så mycket längre tid när bara en kan göra grejer nuförtiden. Vera kan man inte lämna ensam en sekund nu för tiden, hon äter allt och hon hittar på något sätt allt som man inte får äta. Sladdar är kanske extra goda och extra kul att rycka i.

20140310-215607.jpg

 

Men nu tänkte jag att det ska bli andra bullar, mitt mål är att blogga en gång om dagen och eftersom att jag inte är en så speciellt spännande människa så kan en del inlägg fokusera väldigt mycket på mitt barn men så får det bli! Ordbajseri är jag ändå rätt bra på så det blir nog bra det här.

Om harrymedhundarna

En blogg om mitt liv med två underbara hundar. Att kombinera ett heltidsjobb med sambo och två hundar är svårt men jag tycker att jag lyckas ganska bra!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar